Indien u een afspraak heeft gemaakt met een arts en/of een praktijkverpleegkundige en deze afspraak kan niet doorgaan dan willen we dat graag weten!
U kunt dan tot 24 uur voor de gemaakte afspraak contact opnemen met de assistente. Zij zal samen met u een eventuele nieuwe afspraak met u inplannen.
Wij vragen dit omdat wij het plekje dat vrijkomt in de agenda aan een andere patient kunnen geven.
Indien u te laat verschijnt voor uw afspraak (langer dan 10 minuten) dan zal de assistente met de betreffende huisarts of praktijkverpleegkundige overleggen of de afspraak door kan gaan. In de meeste gevallen zal dit niet het geval zijn en zal er een nieuwe afspraak moeten worden gemaakt.
Als u een afspraak bent vergeten na te komen dan is dat vanzelfsprekend heel vervelend. Voor u maar ook voor ons. Wij hebben kostbare tijd gereserveerd voor u en hadden in deze tijd graag een andere patient geholpen.
Wij vragen u dan ook vriendelijk maar dringend zorgvuldig om te gaan met de gemaakte afspraken, u kunt hetzelfde van ons verwachten.